رمز و راز درست کردن یک “آنچیلادای رژیمی”

“آنچیلادای رژیمی” یک نوع انچیلادای ساده و خوش طعم برای طرفداران صبحانه های متفاوت که می خواهند لاغر شوند.

0

مواد لازم برای آنچیلادای رژیمی

  •  یک چهارم فنجان :پیاز خردشده
  • یک چهارم فنجان فلفل سبز خردشده
  • یک فنجان کنجاله سویا
  • یک چهارم کنسرو قارچ خردشده (آب آن، کاملا  گرفته شده باشد)
  • یک قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی
  • نصف قاشق چای خوری ادویه تاکو
  • نصف بسته شیرین کننده بدون کالری
  • سه چهارم فنجان سس گوجه فرنگی
  • چهار عدد نان تورتیلا (هر کدام به اندازه ۱۵ در ۱۵ سانتی متر)
  انچیلادا

 طرز تهیه آنچیلادای رژیمی

در یک ظرف مخصوص مایکروفر پیاز و فلفل دلمه ای خرد شده را بریزید و به آن ۲ قاشق غذاخوری آب هم اضافه کنید و در ظرف را ببندید و به مدت ۴ دقیقه در مایکروفر قرار دهید تا پخته شود.بعد ظرف را در بیاورید و آب اضافی سبزیجات را خارج کنید.

دستور تهیه 4 غذای خوشمزه مخصوص بیماران دیابتی

بعد از ۴ دقیقه پخت پیاز  و فلفل دلمه ای ،قارچ و کنجاله سویا را به آنها اضافه کنید و دوباره ۱ دقیقه دیگر ظرف را در مایکروفر قرار دهید و بعد  ظرف  حاوی سبزیجات پخته شده را کنار بگذارید.

 در ظرف دیگری هم رب گوجه فرنگی را با سس گوجه فرنگی ،شیرین کننده و ادویه تاکو  با هم مخلوط کنید و به مدت ۳۰ ثانیه یا کمی بیشتر در مایکروفر قرار دهید تا کاملا گرم شود.

یک قسمت از چهار قسمت این سس را برای روی آنچیلادا نگه دارید و سه قسمت دیگر را با سبزیجات پخته شده در مایکروفر مخلوط کنید و خوب هم بزنید.

طرز تهیه لازانیا مدیترانه ای

لای دو عدد دستمال حوله ای مرطوب نان تورتیلاها را بپیچید و به مدت ۱ و نیم دقیقه در مایکرروفر قرار دهید .

بعد تورتیلاها را پهن کنید و سبزیجاتی را که آماده کرده اید روی آن بریزید و تورتیلاها را محکم بپیچید . بقیه سس درست شده گوجه فرنگی را روی نان تورتیلا بریزید و مجددا به مدت ۲ دقیقه در مایکروفر حرارت دهید تا انچیلاداها گرم شوند.

 آنچیلادای رژیمی

نکات تکمیلی در مورد آنچیلادای رژیمی

آنچیلادای رژیمی جزو غذاهای رژیمی میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۲۰دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۵دقیقه میباشد .
آنچیلادای رژیمی را می توانید در وعده صبحانه – میان وعده – پیش غذا – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۲ نفر مناسب میباشد .

آنچیلادای رژیمی ، طرز تهیه آنچیلادای رژیمی

۴.۸۲۶

؟

بهترین روش تهیه “کتلت کدوسبز” و سبزیجات معطر

نظر شما درباره این مطلب چیست؟

<< یک ستاره || از ۱ تا ۵ امتیاز دهید. || پنج ستاره >>

میانگین رتبه / ۵. تعداد رأی:

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

ارسال یک پاسخ